Agel – vēl viena MLM* ķēde Latvijā

Pasaulē visnotaļ populārās masu cilvēku “piečakarēšanas” ķēdes, kas nodarbojas ar laimi meklējošo cilvēku vervēšanu solot tiem zelta kalnus, bet tā vietā realitātē iegūstot zombētus tirgotājus, kas par velti vai niecīgu samaksu tirgo apšaubāmas izcelsmes “uztura bagātinātājus” ar tādām spējām, ka NASA vēl pat nenojauš par to eksistenci. Protams produkti ir slepeni, revolucionāri, unikāli un nopērkami tikai pie “dīleriem”. Tāpat kā citas sistēmas arī šī sola “neierobežotas” peļņas iespējas, darbu vienu stundu dienā un laimīgas vecumdienas, kad nauda pati ripos bankas kontā… un tu vari iekļūt šajā idillē tikai par nieka 1000 dolāriem… un tu tos noteikti atpelnīsi līdz to 10 tavi draugi būs arī iesaistījušies šajā neierobežoto iespēju klubiņā, ko sauc par Agel.

Vai kādreis kāds no savervētajiem cilvēkiem ir aizdomājies – kur rodas tā lielā nauda? Cik daudzi to “lielo” naudu saņem? Vai esat pārbaudījuši vai tie “uztura bagātinātāji” vismaz nav kaitīgi (jo par pozitīvu ietekmi es pat nemaz neceru uzzināt)… vai esat iedomājušies, ka pārdodot par 20… 30…40 LVL kādam draudzenes bērnam šādus “vitamīnus želejas formā” varat sačakarēt visu vielmaiņu un iespējams par atsevišķus orgānus?

Ārzemēs šos produktus reklamējot vismaz izplatītāji godīgi uzraksta maziem burtiņiem, ka visas piesolītās labās īpašības ir tikai iespējams efekts un noteikti nav obligāts un ka šī ietekme noteikti nav saskaņota vai pierādīta atbildīgajām iestādēm.

*MLM – Multi Level Marketing

61 thoughts on “Agel – vēl viena MLM* ķēde Latvijā

  1. Želejveidīgajiem Agel produktiem nav nepieciešamas šādas pārvērtības- tie uzreiz sāk uzsūkties jau mutes dobumā, tad barības vadā, kuņģī un zarnu traktā.

    UZSŪCAS BARĪBAS VADĀ- VĀJPRĀTS

  2. Diemžēl parasti visas šādas vairāk vai nazāk negatīvas lietas par MLM saka tie, kas vispār nav iedziļinājušies tajā kā strādā profesionāls tīkla mārketings.
    1. Tīkla māketings nav saistīts ar produktu tirgošanu vai to izplatīšanu, bet gan ar informācijas un līderisma izplatīšanu. Tas ir balstīts uz savstarpēji uzticama produktu izplatīšanas tīkla veidošanu un adekvātas peļņas gūšanu par padarītu darbu. Lai kā tas kādam patiktu vai nepatiktu, bet jebkura produkta izplatīšana balstās uz tīklu. Pēc maizes un desas mēs parasti ejam uz Rimi vai Maxima tīklu, pēc būvmateriāliem uz Depo, K-Rauta u.c. tīkliem… Neskatoties uz to, ka šeit mēs samaksājam gan par pērkamajām precēm, gan veikala celtniecību, uzturēšanu un personāla algām, uzbāzīgo un agresīvo reklāmu pretī saņemot produktu, par kuru ir 5-kārtīgi pārmaksāts, praktiski vienmēr esot šīs drausmīgās tirdzniecības piramīdas apakšgalā bez jebkādām cerībām pakāpties augstāk …. nez kāpēc par lohatronu sauc tīkla mārketingu. Varbūt laiks pamosties?
    2. Par produktu spējām runājot… Cik no mums ir veikuši sīku un detalizētu izpēti par produktiem, kurus pērkam ikdienas tirdzniecības tīklos? Un cik vispār neinteresējas un uzticās bezpersoniskām produktu reklāmām? Atliek produktam būt paziņas ieteiktam caur MLM kompāniju tā izrādās, ka tā ir afēra. Svešiem labprāt ļaujam uzvārīties, bet savējam ne – īsti latvieši. Vispār par produktu ir labāk lasīt stsauksmes, kas tiek papildinātas katru dienu… un tā nav fantāzija, bet stāsti iz dzīves. Varu vienīgi piebilst, ka ne jau pašas uzturvielas, bet gan suspensētā gēla tehnoloģija (pret pulveriem un tabletēm) ir tā kas pārvērš Agel produktus par sava veida iPod (pret CD) wellness industrijā. Atšķirība ir tieši efektivitātē. jo vajadzīgās uzturvielas nonāk šūnās praktiski nekavējoties un 100-procentīgi. Produkcijai ir visi nepieciešamie sertifikāti un atļaujas tirdzniecībai Latvijā, visā ES un citur pasaulē.
    3. Neierobežoti liela nauda atšķirībā no korporatīvā biznesa MLM patiešām ir nopelnāma nevis “pati no sevis”, bet gan ieguldot zināmu darbu un pieejot lietai nopietni. Diemžēl visādi haļavas solītāji, neveiksminieki un arī krāpnieki ir darījuši daudz, lai sačakarētu iespaidus par tīkla mārketingu. Kur rodas nauda? Tas tak ir pašsaprotami… no neuzceltajiem lielveikaliem, neiztērētajiem to uzturēšanas un apkalpošanas izdevumiem, no neizveidotajām reklāmām, piegādājot produktus pa taisno no ražotāja noliktavām patērētājam. Tas nav tirgošanās, bet gan informācijas un komunikāciju bizness – 21. gadsimta bizness un tas patiešām darbojas!
    4. Katra produktu apraksta beigās ir normālā šriftā uzrakstīts “Šis produkts nav paredzēts diagnostikai, slimību novēršanai vai ārstēšanai”. Izvēle ir katra paša rokās – wellness produkti veselības uzturēšanai vai farmācijas industrijas pārstāvju goda raksts par mūža ieguldījumu vai lielais paldies.
    Tādas manas pārdomas un atziņas par doto rakstu… Būšu priecīgs sagaidīt konstruktīvu dialogu nevis abstraktiem apgalvojumiem.

    • Atļāvos otru tevi ievietoto komentāru neapstiprināt, jo uzskatu ka tā ir reklāma. Ņemot vērā, ka tu esi izplatītājs, tad, lūdzu, bez reklāmas.

      MLM sistēmu es zinu un man ir visnotaļ liela pārdošanas pieredze personīgi. Uzskatīt, ka parastu braiinwash shēmu iepakojot citā kastītē tā uzreiz kļūst par kaut ko jaunu, ir ļoti maldīgi.

      Aicinu jūs pieņemt arī alternatīvus viedokļus par jūsu izplatīšanas sistēmu un apšaubāmo produktu.

      Tagad konstruktīvā daļa atbildot uz tavu visnotaļ garo e-pastu:
      1. Tīkla mārketings ir laba lieta, bet diemžēl arī jūs tāpat kā citi izmantojat “sapņa” pārdošanas principu – pie mums var viegli nopelnīt ļoti daudz naudas… lai gan patiesībā nopelna tikai daži piramīdas cilvēki bet pārējie ir “pelēkā masa” ar lielām cerībām.
      2. Jā, veikalu produkti pa lielam ir ļoti draņķīgi un uzzinot to sastāvu vai redzot reālos ražošanas apstākļus domas ļoti mainās. Man ir bijusi tā iespēja pašam apmeklēt daudzas pārtikas ražošanas rūpnīcas Latvijā (Alusdarītavas, maizes ceptuves, noliktavas etc) un jā tur noteikti nav viss kā rāda relklāmās… 🙂 Taču apgalvojums ka jūsu produkts iedarbojas 100% un uzreiz liecina, ka jūs pats gulējis bioloģijas stundās, kad stāstīja par cilvēka vielmaiņu un uzbūvi.
      3. protams, ka jums ir atļaujas, jo formāli jūs jau neko netirgojat… 🙂 tikai reklamējat iegādes iespējas. Nevajag mānīties!
      4. kad es rakstīju šo rakstu tad mājaslapā šāda teksta nebija. Es par to pārliecinājos! Kas attiecas uz mistiskajiem diplomiem un zinātnieku ieguldījumiem – lēts mārketinga triks! To izmanto prakstiski visas MLM ķēdes – mūsu produkts ir izgudrots NASA vai FIB vai vēl kaut kur un mūsu zinātnieki ir tik ģeniāli… Cilvēki varbūt ir gudri, bet MLM izplatīšanas princips pats par sevi liecina, ka produkts nav plaši atzīts un ir nepieciešamas īpašas pūles, lai tirgotu.

      Bet godīgi sakot – kad es izdomāšu pelnīt savu otro miljonu, tad es noteikti dibināšu MLM ķēdi un tirgošu kaut kādus superūdensfiltrus vai brīnumtabletītes… šēdēšu mājās un priecāšos, kā nauda ripo MANĀ kontā.

      Vēl tikai ir jāiemācās izslēgt sirdsapziņu!

      • Savu kailo … nav ko aizsegt ar sirdsapziņu. 21 gs. nav fabrikas strādnieku gs, tas ir jāsaprot un jārāda cilvēkiem savādākas peļņas iespējas. Ne jau ar kritikas palīdzību. Piedāvā kaut ko , ko latvieši var eksportēt un dabūt naudu atpakaļ iztukšotajā tirgū! Vari?

      • Runājot par exportu, tad visi aizmirst būtisku momentu – latviešiem ir jārada lielākā daļa tīkla ārpus LV. Tas viss ir iespējams, vajag tikai uzņēmību.

      • Tikko saskāros ar šo kompāniju (tiešām neko nebiju dzirdējusi līdz šim) pilnībā pievienojos autora teiktajam. Tikai gribu piebilst – ka daži varbūt bija iemiguši bioloģijas stundās, bet lielākā daļa, kuri iesaistās šajās shēmās ir gulējuši matemātikas stundās(pat ne algebras). NU APSĒDIETIES TAČU UN PARĒĶINIET!!! Nauda nevar rasties no zila gaisa , nu nevar maksāt līdz “baltās ķeves septītajam izplatītājam“ kaut arī veikali nav uzbūvēti un ietaupat uz reklāmu , beidziet sevi mānīt.
        Kā jūs iemācījāties izslēgt sirdsapziņu?

      • Agel biznesā pašlaik nedarbojos, bet Jums, Guntiņ, vēlējos pateikt, ka palikšana nomodā matemātikas stundās nebūt negarantē saprašanu. Nesaku, ka visiem ir jāsaprot matemātika, bet vizmaz plātīties ar savu “gudrību” publiski nevajadzētu. Agel tāpat kā vairums MLM kompāniju aptuveni 50% no preču apgrozījuma izmaksā komisijās INFORMĀCIJAS izplatītājiem. Maksāts tiek tikai un vienīgi no apgrozījuma. Vienīgi kļūdās tie, kas saka, ka tā ir kaut kāda vieglā nauda, ka nekas nebūs jādara utt. Atbildībai un citām īpašībām jābūt kā MLM tā arī klasiskajā biznesā. Ar tipiska algota darbinieka bezatbildību nekas nesanāks…. Un tad nu atkal visi krāpnieki, visi vainīgi utt.

      • Godīgi sakot biju pavisam aizmirsis par šo emocijām pārpildīto diskusiju. 🙂 Bet ja jau aktualizējām, tad man ir konstruktīvs piedāvājums visiem Agel aģentiem, kuri šo lasa:
        1. Lūdzu godīgi pasakiet cik tieši jūs saņemat naudu savā bankas kontā?
        2. cik daudz jūs strādātāj lai to naudu saņemtu?
        3. cik daudz jūs iztērējat lai iegādātos Agel produktus paša patēriņam?

        Bez apvainojumiem, es gribētu redzēt patieso bildi no kāda, kas reāli ir iekšā un strādā šajā sistēmā par to cik tieši ienākumus var nopelnīt un cik tieši smagi ir jāstrādā. Skaitļi (ja vien tie ir godīgi) runās paši par sevi…

    • Es, kad gribēju, lai man izstāsta, kā tas darbojas, jūsu kuratori tikai cenšās uzlikt rozā brilles stāsta to ko cilvēki grib dzirdēt būs nauda, nekas nebīus jādara, jāguļ mājās, strādāt varēs kad gribēs, naudā peldēsies un galvenais tikai piekrīti līgumam, paraksti, tas nekas ka minimālā maksa par šo biznesu tā saucamo ir 100ls mēnesī neatkarīgi no tā vai tev ir nauda vai nav. Vieni plusi, bet kad es sāku meklēt dziļāk kas tā ir par firmu nez kāpēc mana kuratore ateicās no manis, teica jau ka nevarot tā strādāt ja neuzticās, varbūt savu konta nummuru vajadzēja atstāt ar visu pinkodu?

  3. Pirms spriest par Tīkla mārketinga kompānijām un to solījumiem, man ir daži jautājumi.
    Vai esi vismaz gadu bijis kādā kompānijā.
    Vai esi piedalījies visās komandas un kompānijas rīkotajās apmācībās un pasākumos.
    Cik cilvēkus esi uzrunājis un vai to darīji katru nedēļu.
    Cik liela ir bijusi Tava struktūra.
    Cik daudz cilvēkiem esi palīdzējis kļūt veiksmīgam un izveidot savu struktūru.
    Cik Cilvēki Tevi dublicē.

    Ja Tev nav ko atbildēt,tad es Tev teikšu.
    Tavs bizness būs tik labs,cik labi to darīsi. Bizness būs tik labs cik labās rokās nonāks.
    Ja izdarīsi to,ko rekomendē kompānija, saņemsi,to,ko sola kompānija.
    Tas ir Tīkla mārketings.
    Labākais bizness pasaulē.

    • Tu uzdevi jautājumus un uzreiz secināji, ka man nav ko atbildēt… hmm.. diplomātisks uzbrauciens.

      Man ir prieks, ka esi atradis savu aicinājumu tīkla mārketingā. Es atbalstu šāda biznesa izveidošanu un arī es domāju, ka tas ir ļoti spēcīgs pārdošanas instruments. Es apstrīdu PRODUKTU kas tiek tirgots Latvijas iedzīvotājiem izmantojot šo spēcīgo intrumentu. Tāpat man ir tiesības brīdināt cilvēkus, ka dublicējot tevi viņi 99% gadījumos nesasniegs to vīziju, ko tu viņiem mēģini pārdot/reklamēt.. tā ir sapņu labklājība, kuru ierobežotā tirgū nespēj sasniegt daudzi izņemot šīs “mārketinga piramīdas” dibinātāji un līderi. Būsim godīgi – labi no šīs pārdošanas varbūt dzīvo tikai Tu un pāris tev tuvākie… pārējie ir lētais darbaspēks kas strādā, mācās un izmanto savas privātās attiecības par nosacītiem grašiem. Jā -veiksmīgs biznesmenis prot motivēt cilvēkus izmantot arī slēpto potenciālu.

      Par produktu – kad es lasīju aprakstu un dzirdēju mārketinga ziņas par to, tad pilnīgi noteikti daļa šīs informācijas ir domāta tavu pārdevēju “zombēšanai” jeb pārliecināšanai par unikalitāti. Es strādāju starptautiskā komānijā par pārdevēju un zinu ko nozīmē brainwash. Par laimi izglītoti Eiropieši ir visnotaļ imūni pret pilnīgu smadzeņu izskalošanu, lai gan pietiekami bieži atkārtojot vienu un to pašu visi notic kādai lietai. Agel ir parasta lieta, kuru tu pārdod dārgi (lai gan dārgi ir visnotaļ stiepjams jēdziens…) BET lūdzu beidz stāstīt pasaciņas, kas ir pretrunā ar fiziku, dabu vai realitāti.

      MLM ķēdēm ir daži kopīgi raksturojoši argumenti, kurur man nācies dzirdēt visnotaļ bieži: NASA to lieto (uz Amerikāņiem arguments strādā, LV tas izklausās smieklīgi… bet realitātē nedomāju, ka tieši tā patentētā tehnoloģija ir ražotāja rīcībā).
      Tā kā – turpini sludināt savu reliģisko pārdošanas shēmu un abšaubāmos argumentus pie tam turies pa gabalu no man tuviem un zināmiem cilvēkiem!

  4. Vīgant, Jūs drīzumā saņemsiet atbildi no manis. Arī Gints un Jānis līdz galam neizprot šo biznesu un faktus. Visu mūžu esmu bijis tikai un vienīgi biznesmenis un mani ļoti saista šis pārdošanas veids. Veidoju šobrīd Agel biznesam veltītu mājas lapu, tāpēc nevēlētos gari atkārtoties, varēsiet palasīt.
    Atļaušos īsi paskaidrot, ka tie ir tie paši vitamīni, ko mēs jau labi pazīstam, tikai ar jaunu piegādes mehānismu – ātri uzsūcas, mazāk izvadas ārā, lielāka efektivitāte. Produkts ir sfēras mersedess vai pat bentlijs, respektīvi, nav labāku vitamīnu par šiem. Zinātniskā līnija ir ļoti spēcīga un tuvākajā laikā varēsim dzirdēt par jaunu augsta līmeņu ārstu pievienošanos komandai.
    Runājot par biznesu, tad te ir tāds pats nulles punkts, kā klasiskā biznesā, kur tikai viens no desmit uzņēmumiem izdzīvo 10 gadu laikā. Cilvēku sapņi un mērķi mūžam būs veselība un labklājība, nevajag te vilkt paralēles ar tiešās pārdošanas viltus taktikām.

      • Un kurš ir iztīrījis manas smadzenes?

        Aplami apgalvojumi:
        1. Ierobežots tirgus.
        Ne tikai ta ir visa pasaule, bet ar interneta palīdzību un dažādiem interneta mārketinga instrumentiem var uzrunāt milzīgu auditoriju jebkurā vietā pasaulē.
        2. Visiem ir vienādas izredzes nopelnīt.
        Rezultāti ir atbilstoši individuālajām spējām un ieguldītajam darbam. Piedāvātā vīzija ir nevis kļūt bagātam kā trolim, bet izvēlēties sev pieņemamo līmeni – un lielākai daļai tas būs vnk piepelnīties (lasi vairāki simti latu mēnesī).
        3. NASA lieto Agel.
        Vai esi dzirdējis Agel izplatam mistiskas leģendes? Kā gan var attiecināt citu mlm kompāniju darba stilu uz Agel?
        4. Reliģijas piesaukšana.
        Aizmirstam, ka neviens Agel neko nepārdod, tikai rekomendē. Uzrunā tos, kam patiešām rūp sava veselība visaugstākajā mērā, kas ir gatavi pat kopīgi iedziļināties klīniskajos pētījumos. Ja tu netici ārstiem un nodarbojies ar pašārstēšanos, tad arī tu ievērojami atšķiries no pārējiem cilvēkiem.
        Sekta, kur sludina veselību un pārticību, acīmredzot, pretendē uz lietderīgāko sektu pasaulē.

        Pretjautājums – kā tu pats jūties šobrīd strādājot algotā darbā par fiksētu samaksu, kamēr darba devējs pelna miljonus?

      • Es jūtos labi strādājot savā darbā. Un man nav žēl, ka darba devējs pelna pat ne miljonus bet miljardus… Alga arī man ir pietiekama un katru mēnesi, lai nebūtu iemesls uztraukties par rēķiniem, bet, ja labi strādā, tad arī darba devējs pietiekami labi dalās, lai es nejustos “apdalīts”.

        Par to rekomendēšanu – nestāsti, ka tev maksā par neko… tev maksā par to ka no tavām rekomendācijām kāds nopērk… un tā ir Pārdošana, ja nu to esi palaidis garām. 🙂

        Un jā, es palieku pie sava viedokļa – tu esi reliģiski breinwashots tirgot “pipelatoru” – tā es apzīmēju brīnumproduktus par neadekvāti lielu naudu, kas sola praktiski neiespējamas lietas.

        Peace!

      • Tas nav godīgi novēlēt-lai veicas biznesā!!! Cik naivu cilvēku skries aiz šī smadzeņu skalotāja un atdos pēdējos iekrājumus, paņems arī kredītu. Tās viņu filmiņas ‘vien ir kādas šausmas.

  5. Paldies, par atbildi. Ar to es saprotu to ienākuma līmeni, kas tev ir pieņemams. Es pieņemu, ka pieņemot darbā, darba devējs nesolīja miljonus, bet vienojāties par X samaksu. Izstāsti lūdzu, ar ko Tu atšķiries kā darba ņēmējs no tā cilvēka tīkla biznesa modelī, kurš nolēmis piepelnīties, lai iegūtu X summu mēnesī? Jūs abi taču neesat mākoņu stūmēji, vai ne? Tātad jums ir skaidras individuālās atbildības robežas par savu rīcību.

    Attiecībā uz rekomendēšanu – es nevienu nespiežu neko pirkt, pareizi?

    Sauksim lietas tagad īstajos vārdos. Kas un kāpēc tiek saukts par brīnumproduktu? Kas sola neiespējamas lietas? Kur noteiktas inovācijas un produkta cenas “pareizas” attiecības?

    Labi. Rezumēsim diskusiju šeit. Tu esi attiecinājis uz Agel visas tās negācijas par mlm, par ko iepriekš biji dzirdējis, lai gan tām nav argumentēta pamata. Vai to var saukt par viedokli?

    Es savukārt sāku nodarboties ar profesionālu tīkla mārketingu, jo beidzot kāda kompānija piedāvāja tik profesionālu menedžmentu, lai tas būtu interesanti.

    • Izskatās visai bezcerīgi ar tevi diskutēt… 🙂 Paliksim katrs pie sava viedokļa. Es ar rakstu vēlējos pasargāt cilvēkus no Jūsu shēmām, un ja vismaz viens cilvēks pārdomās pirms investēs savu laiku šajā piramīdā, tad uzskatīšu, ka esmu savu mērķi sasniedzis.
      Par produktu – tu vēsu prātu esi lasījis tos mārketinga materiālus, ko dalāt cilvēkiem? Tur viss melns uz balta ir rakstīts.

      • Nu Vigant, jāsaka, ka Tavi diskusijas paņēmieni ir virspusēji un tendenciozi apgalvojumi, kas balstīti uz ierobežojošiem uzskatiem. Ja cilvēce sastāvētu tikai no tādiem progresa sargiem, kā Tu, tad mēs joprojām jātu ar zirgiem un elektriskā spuldzīte pat sapņos nerādītos. Kā redzams, tad tomēr gaisma ir gandrīz katrā mājā… Tāpat arī citas inovācijas atradīs savu vietu, līdz pasaule to uzskatīs kā ierastu lietu un aizmirsīs, ka kādreiz šķēpi lauzti par to lietderību.

  6. Es neesmu vispār neko nevienam dalījis, bet esmu pārliecināts, ka tur nav nepatiesu apgalvojumu. Vigant, jāsaka, ka esmu medicīnas biznesā un ar pilnu atbildību varu teikt, ka produktam ir aprakstītās īpašības par lielisku biouzsūkšanās spēju. Produktiem ir tik daudz sertifikātu no dažādām organizācijām pasaulē, ka būtu neprātīgi apgalvot, ka ir piemānīts visas uzraugošās iestādes, kas medicīnas sfērā ir ļoti striktas. Tātad, lai kompetenti spriestu par Agel produktiem, jākonstatē, ka mums ir dažādas kvalifikācijas.
    Ņemot vērā, ka tas ir blogs – interneta žurnāls, perfekta vieta interesantai diskusijai, tad jāsecina, ka žēl, ka neizdodas dzirdēt neviena konkrēta argumenta. Vērīgs lasītājs to pamanīs.

    • Man prieks par Tevi, Alise, ka vēl neesi sazombēta…:) Dievs nedod kaut kas jauns – labāk turies pie pārbaudītām vērtībām. Lai Tev veicas!
      Ja pārdomā, dod ziņu – noteikti sazombēšu bez variantiem. Pozitīvam būt ir manāmi foršāk.

    • Patīkami būt tā “nozobētam”, ka pēdejo 2 gadu laikā, netraucē veselības problēmas, ar kuram netika gala neviens 48 gadu garumā, drīzak jāsaka, ka gandrīz jau izdevas mani pieveikt…
      Lai vairak tādu “zombētaju”, iespejams būs vairāk veselu un darbaspējīgu cilvēku.

  7. Esmu šokā par šiem MLM!
    Nu neticu AGEL. Tā ir tiaki tīrā “slauktuve”. Kāpēc? Tāpēc,ka ja cilvēks pats labi grib, tad visu var iegūt ( vitamīnus) dabiskā veidā un 100% veselīgāksu kā AGEL ražotos/izplatītos. Ja AGEL būtu tik “Kruta ” kompānija,kā izliekas, tad nemeklētu parastos ļautiņus kā izplatītājus u.c.!

  8. Klusums = dzīves “noslaukts” ne pārāk gudrais cilvēks? Ja nav tās smadzenes meklēt informāciju internetā, tad esi tik labs, iztērē piečuku un pakonsultējies kaut vai ar ģimenes ārstu !!

    • Latvijā ir palicis vēl kāds zāļu izplatītāju nesavervēts ģimenes ārsts? Es aizejot pie ģimenes ārsta to vien dzirdu – varbūt paliet šitos “kapātos dadžus” kas uzlabos tavu aknu darbību. FUCK IT! Man nevajag ģimenes ārstu, kas to vien redz kā piepelnīties papildus 5Ls ietirgojot kaut kādu fufeli. Tādēļ nomainīju ģimenes ārstu. Valstī vispār vajadzētu aizliegt ģimenes ārstiem piedalīties zāļu prezentācijās un MLM shēmās.

  9. Latvijas likumi ļoti labi regulē ārstniecības praksi. Tajā rakstīts, ka katrs cilvēks individuāli uzņemas atbildību par savu veselību. Veselai rindai gudrinieku šķiet, ka viņiem radušās mistiskas spējas nodarboties ar pašārstēšānos lasot pamācības internetā. Vēl sliktāk – viņi iedomājas, ka ir pietiekoši kompetenti, lai dotu padomus tālāk kā īsteniem veselības aprūpes ekspertiem. Būsim tomēr reāli dzīvē – katrs mēs saprotam to sfēru, kurā esam ieguvuši izglītību, lai nediskutētu vēl sīkāk. Uz to pasaule arī virzās, ka katrs darīs to, kas viņam vislabāķ sanāk, jo šajā dinamiskajā dzīvē savādākai kārtībai nav ne laika, ne vietas.
    Vigant, pēc tavas spriešanas sanāk, ka cilvēkus jāārstē ar pļavas tējām jebkuram gadījumam. Vai maz saproti, cik absurdi runā? Es speciāli tev paskaidrošu, ka katrā attīstītā ārsta praksē jābūt 2 veida ārstēšānas plānam – lētākam un dārgākam, bieži vien mazāk efektīgam un vairāk efektīgam. Gala lēmumu pieņem pats cilvēks.

    • Tu mani līdz galam nesaprati (vai arī es neprecīzi izteicos)… ģimenes ārsti VESELAM cilvēkam mēģina pārdot fufeli lai tikai piepelnītos… ar pārdot es domāju pārdot uzreiz saņemot naudu, nevis izrakstot zāles, ko cilvēks aiziet un nopērk aptiekā. Es esmu piekritējs efektīvām zālēm tad ja esmu slims. Ja man ir angīna tad es labprāt dzeru antibiotikas nekā kumelīšu tēju ar medu.
      Runa ir pat to, ka liela daļa ģimenes ārstu ir angažēti tirgot kaut kādas nezināmas iedarbības zāles (tjipa YourLife utt). “Mārketinga”, jeb MLM shēmu vadītāji ir nozombējuši šos ārstus ar “neierobežotām peļņas iespējām” un “šo zāļu brīnumaino efektivitāti”, ka viņi tās zāles tirgo visiem kam pagadās.

      • Bet nu, cienītais cilvēk, veseli cilvēki pie ārsta neiet, kaut gan reizēm vajadzētu iet, lai mainītu savu attieksme pret veselību – domāt par to profilaktiskos nolūkos, nevis pēc fakta – kad kaut jau ir noticis. Kā mēs zinām, nekas dzīve patiesība nenotiek pēkšņi.
        Varbūt pieejam no no otras puses? Esi saslimis ar slimību X. Aizej pie ārsta. Vislabāk var līdzēt 5 dažādas antibiotikas, 5 dažādu kompāniju produkti. Kompāniju pārstāvji dažādi mēģina veicināt savu produktu pārdošanu un nav izņēmumu, jo tas ir bizness. Tiem ir dažādi motivējoši paņēmieni un lai gan es neesmu farmācijas biznesā, man tāpat liekas, ka dakteri ap 5-10% saņem par jebkuru produktu. Pārstāvji iesniedz dažādus pamatojošus dokumentus – pētījumu rezultāti, lokālo līderu viedokļi utt.. Tātad tā rezultātā pacientam tiks ieteiks labākais produkts – par kuru būs vislabakās atsauksmes no kolēģiem. Pie nosacījuma, ka pacientam tiek dotas izvēles tiesības par dārgāko un letāko plānu, tas ir ok.
        Attiecībā par Agel 2 lietas, kas ir labākas, nekā esošā sistēma: 1. nebaro farmācijas nozari, veic veselības profilaksi. 2. mums lv vēl nav tādas sistēmas, bet ārzemju klīnikas to plaši praktizē – pirkt pie ārsta ir lētāk nekā to darīt aptiekā – nebaro aptiekas tīklu, kuriem jāatpelna telpas. Rezultātā cilvēks ir ieguvējs – lētāka veselības aprūpe.

    • Es ticu speciālistiem… bet es neticu brīnumzālēm, ko izplata pēc MLM shēmām, kas vairāk piemērotas ir narkotiku tirdzniecībā nevis zāļu tirdzniecībā. Zāļu tirdzniecībā ir jābūt stingrai ārstu uzraudzībai un kontrolējošo iestāžu uzraudzībai. Agel Latvijā nepakļaujas tam jo formāli jau jūs netirgojat… tikai iesakāt kur var nopirkt. Esat reģistrējuši tās zāles? Esat Latvijā pierādījuši to efektivitāti? Tad kādēļ nevar nopirkt aptiekā un ārsti neizraksta receptes šīm zālēm?

      • Tās nav zāles, bet gan 100% dabīgi un sen pārbaudīti vitamīni ar innovatīvu cilvēka šūnām saprotamu piegādes mehānismu.Mēs propagandējam veselīgu, ar vitamīniem, minerāliem u.c. vielām bagātu uzturu, kas nevis ārstē, bet gan novērš slimību cēloņus tā, lai cilvēks vispār aizmirstu kur ir aptieka. Agel kā kompānijai ir visas nepieciešamās atļaujas tirgot šo produktu gan Latvijā, gan vēl 67 citās pasaules valstīs. Ārsti šos produktus neizraksta, jo tie nav recepšu medikamenti. Vispārpieņemtās tirdzniecības shēmas šo produkciju vēl sadārdzināu un tā zaudētu iespēju bez veselības izplatīt arī finansiālo brīvību, kas arī palīdz dzīvot veselīgāk un pilnvērtīgāk. MLM ir taisnīgāka un ekonomiski izdevīgāka izplatīšanas shēma par vispārpieņemto. Tā tiek kritizēta no medijiem un reklāmistiem, jo samazina viņu peļņu.

      • Nav zāles – mainam domāšanu. C, D vitīmīnam utt nevajag kontroli. Bet Agel ir 2 fantastiski farmaceitiski bezrecepšu medikamenti. Produkcijai ir EU sertifikāts tādēļ to var izplatīt visa teritorijā. Izplatīšanai caur aptieku nav nepieciešamiba, tas tikai to sadārdzinātu, labāk lai cilvēki nopelna.
        Nav faktiski nekādu atšķirību starp klasisko biznesu un MLM, varu to pierādīt. Drīz es atvēršu savu blogu, šo tēmu noteikti publiski analizēšu.

  10. Pilnīgi lieka laika tērēšana. Kāpēc jāsarunājas cilvēkiem, kam ir tik dažāda domāšana. Tik un tā neko nepanācāt. Tāpat kā ir 2 veidu zinātnieki un mediķi – vieni atzīst tikai ķīmiskas zāles un vitamīnus, citi pēta un atklāj, ka tās nodara cilvēkam ļaunumu. Katram pašam jāizvēlas, kam ticēt. Kāds tic, ka MLM ir normāla sistēma, jo citur pasaulē pat universitātēs ir tāda mācību programma. Kādam uzskatus par MLM ir veidojis “nozombēts, neprofesionāls MLM “darbonis”. Bet kāpēc Latvijā tik daudzas sievietes lieto Avon produkciju (MLM sistēma), pilnu ar parabēniem! To es nemāku izskaidrot!

  11. Es parasti, pirms lietoju vitamīnus un kosmētiku uz iepakojuma izlasu, kas tur rakstīts satāvdaļās, un tad zieķēju sev virsū. Pagājis laiks, kad ticēju, ka Augstvērtīgā Franču kosmētika par 10 LVL bundžinā drogās padarīs tavu ādu neatvairāmu. “Zombēšana” diemžēl ir visur gan MLM, gan reklamējot aptieku produkciju. Cilvēkiem jādomā ar galvu un tad jau būs labi.

    • Secinājums acimredzams – “zombēšana” ir negodīgs tirgošanās paveids, kas sastopams gan MLM, gan citos modeļos. Arī krāpnieki un neveiksmīgi uzņēmēji ir visos modeļos. Vienīgi MLM sistēma ir balstīta uz savstarpējo uzticību un tur ir mazākas iespējas ilgstoši tirgot nekvalitatīvu preci. Par parabēniem – ir vērts palasīt par Ageless ādas kopšanas līniju un sastāvu…

      • Profesionāls MLM cilvēks savu produktu nereklamē šādos komentāros un neiesaistās strīdos ar cilvēkiem, kuriem tas viss nav vajadzīgs! Veiksmi Jums! Neko nezinu par Ageless, bet mans Jums ieteikums – mācīties, mācīties un mācīties!

    • Nezinu… it kā nevienu neesmu bloķējis pēdējās nedēļās. Iespējams tavs posts saturēja linkus (un ja ir vairāki linki tad automātiski tiek bloķēts). Tāpat es dzēšu komentārus, kas satur telefona nummurus un reklāmas vai arī tiešus uzbraucienus man vai citiem portāla komentētājiem. Tie parasti ir atsevišķi komentāri, nevis IP adreses.

  12. Manā tekstā nebija nekā no uzskaitītajām lietām. Tiklīdz nomainīju IP tā tieši tas pats komentārs aizgāja “rūkdams”. Tā ka zinu par ko runāju.
    Tas kāpēc iesaistījos šajā diskusijā nebija produktu vai biznesa reklamēšana/ jo piekrītu Viktorijai, ka tā ir tukša laika tērēšana.
    Iemesls bija tas, ka ir sanācis ar Vigantu kontaktēties klātienē un tieši tāpēc mani šis raksts, drīzāk autors, drusku aizkāra. Nenoturējos drusku padiskutēt…:) Veiksmi visiem un turpinām mācīties visu dzīvi!

  13. Nav gluži precīza atbilde. Agel nav reģistrēts LV, jo uzņēmuma politika neparedz produkta tirgošanu mazumtirdziecības veikalos (aptiekās), jo tam, kā zināms, vajag papildus reģistrāciju. Agel ir ES sertifikāts, kas atļauj tā izplatīšanu visā tās teritorijā.

  14. Šeit sarunātais pirmkārt demonstrē latvisko visa noliegšanas un aprunāšanas mentalitāti. Piekrītu, ka pret lietām jāizturas ar piesardzību, jāiedziļinās, spriedumos jāatrod vieta visiem argumentiem un pretargumentiem. Secinājumiem jābūt pareizi pamatotiem. Jebkura lietas un produkta veiksme neatkarājas vis no tā vai produktam var uzticēties, bet gan no tā, kā rokās esam nodevuši savas smadzenes. Valodas un pilsonības jautājumu pie mums lemj ienaida apmātība un mēs tai uzticamies. Nevienam nav nācis prātā izslēgt vārdu “krievs” un nomainīt to pret kārtības piekāsējs un saskaitāmo kārtība necietīs. Vainosim mūsu izglītības sistēmu. Uz augšu tiek “zubrītāji-iekalēji”, tiek muldētas iekaltas frāzes, bet neviens neiedziļinās to būtībā. Tikmēr tie, kuri prot zināšanas lietot, latviešiem nenosaka ne politiku, ne ētiku, ne dzīves veidu.
    Aizstāvot A-GEL jāsaka, ka esmu redzējis, kā cilvēki nespēj norīt tabletes, ka dažiem tablešu pārmērīgie izmēri rada nelabumu visas dienas garumā. Ja pieņemam, ka gēls tā ir tāda pat substance, kādu organisms rada pēc sagremošanas, tad uzņemamo (piemēram glikogenamīna) vielu sagraušana kuņģī nav apdraudēta. Ja ziemā gribam tikt pie (starp citu) garda skuju izvilkuma, tāda pagatavošanai jāpatērē aptuveni 2 stundas, bet 2 stundu laikā jūsu mēle jau saprot, ka skuja sākusi zaudēt vērtību, savukārt pēc 4 stundām iegūstamais eliksīrs jau ir nosprādzis. Pagaršoiet un sapratīsiet.
    Kritizējot jāpiemin, ka kaisle iepazīt a-gel ātri tiek atsista, tamdēļ, ka tā pielūdzēji produktu vētē augstāk par Dievu. “Ak cik skaists ir Jēzuliņš” Aptuveni to, jums momentā iekraus, ja pierakstīsieties produkta iepazīt vēlošo rindās.
    Un visbeidzot pašiem letiņiem jāapjēdz, ka savu zelta melleni produkta pieprasītāja rokās mēs protam iegrūst kaudzē samestu, sasutušu, daļēji sadalījušos. Atliek vien atstāt melleni savās rokās, veikt tai priekšsagatavošanu un pašiem būs efektīvs, vērtīgs visu pieprasīts, ekskluzīvs, ļoti dārgs produkts. Agel nav dievs, tā ir jauna domāšana un tā ir gana laba lieta, kurai ir vieta citu starpā. Troksnis pret visu jauno ir gluži tāds pats kā kā savulaik vēsturē pazīstamā lidaparātu, tvaika lokomotīvju un kosmosa kuģu noliegšana.

  15. MLM ir ģeniālākais, kas jeb kad izdomāts. Tava peļņa atkarīga no tā cik daudz un cik pareizi strādā! Tie, kas apgalvo pretējo ir diezgan aprobežoti,jo tādā gadījumā – Donalds tramps,Ričards Brensons,Coca cola,McDonalds uc ir pilnīgi idioti 🙂 Jo viņi piekopj tīkla mārketingu! Jautājums vienkāršs- Kurš tad ir tas muļķis?

  16. Neesu pats lietojis Agel. Bet mani paziņas saka, ka baigi labi produkti.
    Es pats lietoju uztura bagātinātājus no citām MLM kompānijām un arī esu ļoti apmierināts par rezultātiem, pat pārāk apmierināts. Muļķi ir visi tie, kas nepamēģina, bet noniecina.
    Ir muļķīgi domāt, ka nav nepieciešams lietot uztura bagātinātājus. Es bez tiem savu dzīvi vairs nespēju iedomāties. Gripas epidēmijas laikā manā ģimenē no slimības ne vēsts.

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s