Uzmanieties: Mārketings iekš Web 2.0

web 2.0 marketing

Pirms kāda laika numur1.lv izplatīja preses relīzi, kura tika nopublicēta dažos no lielākajiem Latvijas mēdiju portāliem: DienasBizness, Diena, Apollo, TVNET… ar spilgtu virsrakstu: “numur1.lv sāk tirgot nummurus jaunajam iPhone.”

It kā pats pa sevi tas ir komisks gadījums, ja vien tas nākotnē nenovedīs pie masveida žurnālistu “ķeršanu uz muļķi” un tādejādi padarot ikvienu nopietnu on-line mediju par tādu dzeltenīgu lapeli, kas nepārbauda saturu pirms publikācijas.

Kā sekundārais efekts šai numur1.lv aktivitātei bija blogosfēras diskusijas un raksti par to, ka šāds portāls ir kā arī par to, kā žurnālisti nelasa ko publicē. Ja pameklējam Googlē, tad redzam ka minētās lapas aktīvisti izmanto aktīvi visas iespējas, lai iebarotu tautai savu servisu:

Arī šis raksts principā ir tieši to izdarījis, ka pievērsis uzmanību šim portālam… bet vai slikta reklāma ir nepieciešama… vai apmelkētāji, kas ir tavā lapā iemaldījušies kļūdas pēc, ir tie, ko tu vēlies?

Principā tas viss ir tas kādas iespējas paver WEB 2.0 reklāmdevējiem… radīt troksni. Vai (Google – Jaunais Hanzanet) dizains neož pēc tāda paša mārketinga trika… tikai labāk noslīpēta?

Cik ļoti mēdiju šķietami lietderīgais saturs ir pārsātināts ar starprindiņu reklāmu?

Lai nu kā, bet te lūk redzam mana feedreadera pēdējās 3 ziņas… LV Blogosfēra uzķērās masveidā?

17 thoughts on “Uzmanieties: Mārketings iekš Web 2.0

  1. Tikko nedaudz nobiedēja mani… līdz ko publicēju šo ierakstu tā pēc 2 minūtēm atskan zvans mobilajā un tāds teksts: ” Labdien! Viganta kungs te jums zvana no Hansabankas. …”

    Labi gan ka izrādījā, ka pa visam par citu tēmu…

  2. Tad tomeer esi bailiigs… 🙂

    Par numur1.lv spamoshanu neko neesmu dzirdeejis, iespeejams, taa kaa neesmu attieciigo resursu ikdienas aktiivs lietotaajs. Tachu to, ka mediji uzkeeraas uz vinju piiles, tas gan spiekrliigi, piekriitu.

    Tomeer neesi tik skeptisks attieciibaa uz visu. Hansabankai tieshaam ir jauna lapa, vismaz taa liekas ka buus, un kaapeec lai tas nebuutu noziimiigs zinjojums?! Tas ir taa pat kaa ar iPhone – tas tachu tieshaam ir jaunums. Vai ne taa? Tev tachu neviens nepaarmet, ka tu 23. maijaa uzkjeeries uz zinjas par jaunaa iPhone iznaakshanu, jo publiceeji baumas par to, lai arii oficiaalaa reliize veel nebija iznaakusi.

    Offtopic: es atbalstu reklaamu blogos, ja taa dodkaadu reaalu labumu blogerim un bloga lasiitaajiem. Piemeeraam, ja tavaa blogaa ieliek kaads reklaamu, samaksaa tev 200 Ls, par tiem tu iegaadaajies iPhone, un uzbliez 5 veertiigus raxtus par to, lai arii reklaamdeveejs bija kaads jogurtys, tad, savaa zinjaa, apmekleetaaji ir ko ieguvushi. Vai arii ja tu par ieguutajiem liidzekliem celjo, apmeklee kultuuras pasakaumus, un par to raksti. Domaaju, ka domu saprati…

  3. LAikam tomēr tu nesaprati ko es vēlējos teikt… nav problēma ar lapu… man nepatīk kā attīstītas lapu un produktu popularizēšanas veidi izmantojot cilvēku bara kopējo bļaušanu.

    Ps
    Par iPhone tev taisnība. Es piedalījos tā trokšņa veidošanā… un no tā aŗi mācību guvu… līdz ar to iPhone ierakstu no manis tuvākajā laikā nebūs.

  4. Viigant, nekljuusti smiekliigs – tu man paarnet kaut kaadus trikus “bloga popularitātes celšanai”, bet pats te publicee saiti uz savu rakstu citu blogu komentaaros :). Bez tam, iespeejams, tie iPhone tiks daavinaati veelaak bez maksas, un tam nav nekaada sakara ar bloga popularitaati, bet gan blogu izmantoju lai pateiktiu, ka man shaada lieta ir nepiecieshama shobriid, un es piedaavaaju shaadu dariijumu. Ja neveelies – neparaxties. Un paldies par saiti uz rakstu :).

  5. Tad nafig komentus atslēdzi?

    Ja ievēroji, tad es arī linku šeit uz tavu lapu ieliku un tas links ir apzināti, jo ir PAR TĒMU nevis vienkārši spams.

    Atšķirība no tevis – ieraksts Blogā un tad pa visiem iespējamiem kanāliem mārketē šo ierakstu.
    Tādā veidā pats panāc šī ieraksta vērtības krišanos sabiedrības acīs.

    PS
    Gaidu iespēju ar tevi diskutēt klātienē “Blogu ķidājienā…” 🙂
    Jo dienas jo vairāk jūtu, ka man ir ko teikt… un tev ir ko teikt. Blog Fight! 🙂

  6. a) komentaarus atsleedzu… jo taa gribeeju :). un lai neteereetu laiku uz skaidroshanu, bet ja jau tu te iemineejis, tad es atbildu,

    b) jaa, shis links i ljoti par teemu :),

    c) “ieraksts Blogā un tad pa visiem iespējamiem kanāliem mārketē šo ierakstu” – tu to par sevi vai par mani saki? es nesapratu, piedod,

    d) Blog Fight??? jociigs esi, vai?! bez tam, man nav iisti baigaas veeleeshanaas un raushanaas doties un diskuteet kaut kur kaut ko ar tevu publiski, nedz laika to dariit prieksh kidaajam blogus (patiesiibaa veel nenoskatiijos pat ierakstu ar sevi). bet ja tu vaalies taa pat aprunaaties, tad varam satikties 18. juulija vakaraa, peec 20:00, aatraak laiku tev nevaru piedaavaat, piedod…

  7. a. Tātad tomēr bail no sabiedrības viedokļa… 🙂
    b. izsakies precīzāk! Manuprāt ir par tēmu… tieši pa tēmu. Ja vien tu esi maz izlasījis kārtīgi to ierakstu…
    c. Biju domājis par tevi… masveida crossmarketings pa visiem tev pieejamiem kanāliem. Ticu, ka iPhone iepirktie būs paredzēti kādai mega akcijai, lai paceltu savu virtuālo vietņu apmeklētību…
    d. skaties. tu gribi taisīt naudu, es gribu lai blogosfēra attīstās normālā vidē, kur reāli viedokļi tiek reāli uzklausīti/komentēti. Tu šo vidi lēnām degradē. Atzīšos, ka es ar kādreiz esmu daudz ko darījis savā blogā, ko šodien uzskatu par nepareizu… bet es to noraksut uz jaunā blogera kļūdām. Tu tomēr esi gadus šajā vidē un ir jābūt kaut kādien principiem pie kā pieturies…. komentāru atslēģšana ir reāli neforša… reāli…

    Tā vietā, lai tu kaut ko vērtīgu dotu blogosfērai, tu dod nedaudz, bet mārketē to kā nezin ko. Skaties! Tauta Tevi vēro.
    PS
    Podraide.lv idejam man patīk… ceru, ka materiāls kļūs saturiski kvalitatīvs…. it kā jau pieredze tomēr it kā ir. Varbūt jums pašiem īsti nav skaidrs mērķis tam projektam?

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s